Sylvia

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Sylvia - 13 oktober 2013 19:31

Blir fortfarande uppvaktad för att jag fyllt 40. Tänk att det trots allt skulle bli så trevligt att nolla!

Anneli och Jörgen var här igår med sina fina killar Gustav och Oscar.

Boeuf bourgogne-grytan var riktigt god och det var skönt att allt var förberett så att vi verkligen kunde umgås och prata.




Fick en jättefin present i form av en självvattnande kruka från Eva Solo och en Orchidè. Verkligen jättefin!

Av Sylvia - 13 oktober 2013 17:27

Sovmorgon idag och Chilla och jag tog vår morgonpromenad halv nio. En lugn och skön morgon och förmiddag.

Melvin lekte en runda med Sami, Jacob och Linus i förmiddags och lyckades köra och vurpa med kicken. En ledsen Melvin blev hemledd av Jacobs mamma och jag fick ta fram stora förbandslådan. En sönderskrapad höft och det gamla skrapsåret i handflatan sen tidigare fall uppskrapat på nytt! Ingen bra helg på skadefronten för Melvin.

Efter omplåstring och fika med chokladkaka lyckades han komma i kalaskläderna. Jag körde honom till Helsingborgs Djurpark där han var bjuden på Toms barnkalas. Jag och Chilla fortsatte till Pålsjö skog för en långpromenad. Det visade sig vara "The highway of dogs"!! En händelsefull promenad för Chilla med alla skogens dofter och hundmöten. Nu sover hon som en stock under vårt soffbord.



Nu öser regnet ner och det till och med åskar! Det känns skönt att ha varit ute och rört på sig idag. Nu blir det det soffmys resten av kvällen!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards