Sylvia

Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av Sylvia - 1 oktober 2013 22:50

Som ni ser ovan har min blogg haft 452 unika besökare under september, vilket är rekord för min lilla, nästintill obefintliga blogg. Så roligt att ni hänger med och orkar läsa! Som jag skrivit förr så får ni gärna lägga kommentarer här på bloggen eftersom de då sparas och kan läsas av alla som läser min blogg. Vissa av er kommenterar på FB men de syns ju inte av dem som inte har FB eller av dem som inte är vän med mig där.

Fullt ös på jobb både igår och idag och fullt ös hemma, men nu närmar sig några härliga dagar. Hoppas bara vi inte är för trötta för vår resa.

Jag har packat ikväll och har typ valt allt jag kunde hitta av toppar och linnen i min garderob som inte behövde strykas. Det sparade tid och kraft! Nu ligger jag i min säng och bloggar till er. Jag och Oliver har sett Svenska Hollywoodfruar, det är vårt favvoprogram! Melvin sover så gott i sin säng och jag hoppas att han inte trillar av den. Igår kväll efter att jag hade somnat hade J hört en duns från ovanvåningen. Han gick upp och hittade Melvins täcke på golvet men Melvin låg i sängen! Förmodligen hade han trillat av men yrvaket lagt sig i sängen igen utan täcket. Sötisen....

På tal om sötisar... Saknar min Chilla så...

Lämnade henne redan imorse hos mamma och pappa. Jag vet att hon inte kan vara på någon bättre plats än där när vi är borta. Saknar ändå hennes små suckande och smackande ljud när hon kommer till ro i sin bädd sidan om min säng på kvällen. Hon är så söt!

Kram och sov gott!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards