Sylvia

Alla inlägg den 19 oktober 2013

Av Sylvia - 19 oktober 2013 16:16

Ligger i sängen och mår som jag förtjänar efter en helkväll på stan igår med mina kära kollegor! Jag har alltså inte ens stigit upp idag...

En trött och sliten själ med några nätters dålig sömn (Chilla har varit dålig i magen) och pms på det så tålde jag inte festa loss med fyra unga killar helt enkelt. Men igår var det himla trevligt! Vi åt på Bonasera Bonasera och fortsatte sedan runt på diverse olika i ställen i stan (Piazza, Bara Vara, PL13 och Swan). Verkligen en helkväll och jag är så glad över att ha så trevliga kollegor i dessa fyra gentlemen.



Idag har min käre make fått sköta markservicen inkl hämta Chilla som sovit hos mina föräldrar. Det kan jag vara värd efter flera veckor med ensamma dagar och kvällar med barnen. Men nu har han stuckit till stan för att möta upp "gubbarna" på O'Learys. Som sagt vi nöter inte på varandra!

Tyvärr måste jag nu lämna sängen och hämta Melvin hos Melker. Melvin ska på disco ikväll hos en klasskompis.

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards