Sylvia

Alla inlägg den 23 oktober 2013

Av Sylvia - 23 oktober 2013 22:35

Jag är sååå trött om morgonarna men värst av allt är att jag inte piggnar till under dagen heller. Denna mörka tid hjälper inte till och i helgen ändrar vi till vintertid...blörk!

Tur att jag hade tid hos frissan idag. Att få lite ompyssling känns så himla bra. Det är tre härliga tjejer som jobbar på Rakt Av och man känner sig lika välkommen varje gång. Cecilia hade dessutom läst mitt inlägg igår och tänkt ut vilka nyanser vi skulle prova på slingorna. Bra blev det också, tack Cecilia.

Vi har en elmoppe på jobb som jag funderar på att köpa. Jag som varken åkt eller kört moppe i hela mitt liv. Var tvungen att prova hjälmen :)

När jag kom hem och ätit middag med mina herrar var det dags att pyssla om Chilla och Wilma.



Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards