Sylvia

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Sylvia - 7 oktober 2013 21:44

Så var det måndag igen men inte vilken måndag som helst. Det kändes speciellt och jättemysigt att vakna och få träffa våra fina killar igen. Vi visade vilka fotbollströjor vi köpt till dem. De fick även vars en Romahalsduk att hänga på sina rum över takbjälkarna tillsammans med övriga fotbollshalsdukarna.

Jag hämtade Chilla efter jobb och stannade på en kopp kaffe hos mamma och pappa. Chilla blev så glad att hon började darra i kroppen när hon såg mig. Mamma och pappa har njutit av Chillas sällskap och tycker att hon är helt underbar och snäll. Hon hade börjat löpa i torsdags och det är ju en liten omställning för både henne och oss. Hoppas det går över snabbt! Tack mamma och pappa för att ni ställer upp och tar hand om Chilla.

Ikväll har vi haft familjemys med killarna och fikat farmors hemmabakade kanelbullar. Härligt! Vi har packat upp våra väskor och tvättat lite. Tittat på mina inköp och känner mig lyckligt lottad. För övrigt behövde vi inte göra någonting här hemma. Farmor och farfar har städat hela huset, strukit bort megastrykhögen, tvättat undan och bäddat rent i vår säng, strukit och hängt upp Melvins gardiner. Förutom att de haft fullspäckat schema med killarna den gångna helgen med fotbollsmatch i Ekeby, fotbollscup i Furulund, vanlig träning, kompislek och barnkalas. Dessutom ligger det några påsar med nybakade kanelbullar i frysen! Så underbart att komma hem till detta. Vi är så tacksamma!


Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards