Sylvia

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Sylvia - 12 oktober 2013 15:55

Lördag och nästan lediga förutom fotbollscup för discotrötta Melvin. Klockan 10 checkade vi in på Borgeby IP för att se Melvin spela fyra matcher med sitt lag. Det blir ju inte alltid som man tänkt sig eller som man planerat. Efter fem minuters spel i första matchen fick Melvin en smäll på sitt redan onda smalben (efter ett fall på skolan) och sen kunde inte han spela mer!! Chilla fick gosa med killarna ett tag i alla fall.




Det var såklart trist och helt plötsligt fick vi flera timmar på oss här hemma innan gästerna kommer. Rätt skönt att få vila lite efter två hektiska dagar. All mat är klar inklusive en smaskig chokladkladdkaka med chokladglasyr som jag bakade igår.


Det ska bli riktigt kul att träffa Annelie, Jörgen, Gustav och Oscar idag. Vår senaste date blev ju inställd eftersom Melvin fick feber när vi skull varit på Liseberg.


Ha en skön lördag!

[Bild]

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards