Sylvia

Alla inlägg den 31 oktober 2013

Av Sylvia - 31 oktober 2013 21:54

Barnen har längtat efter halloween och idag är den här!

Jonas kom hem med fina ljus.

Barnen har vars en soviskompis och de har ätit kebab och klätt ut sig tillsammans.

Först ut var M & M som säkert var ute i en och halv timme! De kom in då och då helt överlyckliga och tömde av korgen med godis och gick igen.
Nu har de byggt en koja på Melvins rum där de kollar film på iPaden och äter godis.

Nästa gäng ut.... Oliver, Fredde och Albin. Något mer utklädda och framförallt mer skräckinjagande än M & M! Chilla skällde förtvivlat på Albins gummimask. Dessa killar var ute säkert lika länge och kom in med massor av godis. Rydebäck måste vara det bästa stället att gå "bus eller godis".


Min ludna prinsessa har tagit kvällen med ro (förutom gummimasken) och snällt tittat på när dörren öppnats gång på gång för alla dessa utklädda barn. Där emellan har hon sussat gott i soffan hos mig.

Snart helg igen....

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards