Sylvia

Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av Sylvia - 22 oktober 2013 22:18

Igår överlevde vi årets värsta inköp! Nämligen vinterskor till Oliver. Dessutom var båda killarna i behov av nya fotbollsskor. Tre timmar på Väla och först prick åtta när butikerna börjarde rulla ner sina galler stod vi och betalade Olivers skor (under hot om att han inte fick några fotbollsskor om han inte gick med på att köpa ett par varma skor). Puh....!! Melvin fick också höstskor men han tyckte om det mesta vi föreslog. Vi åkte iallafall hem med två väldigt nöjda killar som hade fått de fotbollsskor de önskat.


Idag har har jag och Chilla "done our nails"! Körde inom djuraffären på Råå på väg hem från jobb. Där har de alltid någon som hjälper en med kloklippning. Det går snabbt och bra även om Chilla inte njuter av det precis. Däremot så njuter jag i högsta grad av att få manikyr. För tredje gången har jag fått gjort shellac på mina egna naglar. Det är så himla bra! Det håller i tre veckor (innan utväxten blir för stor) och ser lika fint ut hela tiden. Under tiden skyddar nagellacket dina egna naglar så de kan växa ut.

Imorgon ska jag äntligen till frissan och göra slingor. Tror dock inte jag vill göra så ljusa som jag brukar. Ni kommer kanske ihåg att jag själv färgade mitt hår lite mörkare och efter att överskottsfärgen tvättats ut har jag trivts i det. Men slingor vill jag ha eftersom det ger så bra stadga åt håret.

Det är alltså en V.A.S*-vecka helt enkelt....och det kan behövas för imorse vaknade jag med halsont och kände mig konstig i kroppen!

(*Vård Av Sylvia)


Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards