Sylvia

Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av Sylvia - 24 oktober 2013 22:44

Senaste trenden bland alla barnen i Rydebäck - diabolo. Killarna fick vars en direkt! Blev överlycklig över att de ville ha något som inte involverade spel till Xbox, Wii eller iPad och som dessutom var en utomhusgrej!


Torsdag idag, fredag imorgon....helgen ligger framför oss. Chokladfotboll, släktkalas som tyvärr krockar och Pimpa Pumpa. Beställde pumpor via mathem.se med min vanliga matleverans. Perfekt!


Jag fick en idé i förra veckan om att trigga igång en liten insamling till cancervården. Jag ville själv bidra på något sätt och när jag ändå skulle beställa ett armband från "ung cancer's" hemsida frågade jag kollegorna om jag inte skulle beställa till dem också. Vilket de ville...så lätt och så viktigt. Testa själv! 100 kr för ett armband.

Nu ska jag sova - god natt kära ni!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards