Sylvia

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Sylvia - 8 oktober 2013 20:53

När klockan ringde imorse trodde jag inte jag skulle kunna förmå mig gå ur sängen! Lyckades ändå komma igång och med kaffe har jag överlevt dagen. Skulle egentligen varit på IMSE-middag ikväll men den blev framflyttad. Tog emot en lika trött man ikväll! Vi har verkligen inte gjort många knop ikväll. Tvättat en maskin tvätt, lagat middag och läst läxa med Oliver.

Familjen Möller/Persson kommer på lördag och jag går och funderar på vad vi ska bjuda på. Vi är iväg på fotbollscup fram till halv fyra ungefär. Vill helst göra något som går att förbereda redan på fredag. Har ni förslag så får ni väldigt gärna komma med dem här.

Snart är det dags för Hollywoodfruar och Oliver och jag älskar detta program!

Måste bara säga att jag har världens bästa resesällskap i Jonas. Han är kartläsare och historieberättare. Planerar våra dagar så att vi ska få det bästa ut av dem. Springer med mig ut och in i alla möjliga och omöjliga butiker utan en suck! Bär dessutom gärna påsarna. Beställer och betalar vid varje måltid. Har verkligen känt mig som en liten primadonna! Puss till dig J och tack för presenten.


Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards