Sylvia

Alla inlägg den 23 november 2016

Av Sylvia - 23 november 2016 21:08


Hej där...

Hur har ni det i novembermörkret?

Själv har jag fortfarande svårt att ta att mörkret faller så tidigt och snabbt. Så fort klockan blir fyra går min kropp in i ett kvällsmood och jag vill typ "hålla kväll" och inte göra någonting.


Fångade detta ögonblick med mobilen igår när jag gick till stationen. Vackra sundets pärla i novembereftermiddagens solnedgång.

Vackra Helsingborg!

Igår fanns det inte möjlighet till att dega ihop i soffan. Alla tre klasser i årskurs 8 framförde en konsert för oss föräldrar, syskon och övriga släkt och vänner i Idrottshallen.


Alla elever skulle på något sätt delta i konserten, antingen via något instrument, sång eller både och!

De var FANTASTISKT duktiga. Många duktiga tjejer med fina sångröster och så min Oliver...


Den enda killen på tre klasser som vågade sätta sig där på pallen och sjunga. Min fina Oliver sjöng "Love Yourself" med Justin Bieber.

Du är grym Olli!!!


Melle var med en stund innan han stack iväg till konstgräset för 90 minuters träning.

Jag är en väldigt stolt mamma till båda dessa killar. Det kan inte sägas tillräckligt många gånger!!

Idag har vi softat.

Pappa tittade förbi med en present till mig från hans L.

Jag blev så glad för presenten givetvis...men gladast är jag för att jag fått äran att lära känna henne. Jag är stark...och det finns många starka kvinnor i min omgivning...men hon är i särklass den starkaste kvinnan jag någonsin träffat!

Tack L!

Jag har precis sett färdigt Bonde söker fru...det börjar äntligen hetta till :)

Det är härligt med kärlek...


Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards