Sylvia

Alla inlägg den 3 november 2016

Av Sylvia - 3 november 2016 22:53


Go'kväll...

Här kommer ett litet snabbt inlägg om min kväll.

Mest i bilder...


Tänk er Sofiero i mörker med tusentals ljus, marschaller och effektfulla ljusinstallationer.


Mystiska rökkällor och en labyrint där du med endast ficklampans hjälp tog dig fram.


Trollskog :)


Ett öde växthus uppdukat i höstens färger och ännu fler ljus.


Vi värmde oss i orangeriet där vi drack varm choklad med vispad grädde. Vi satt under filtar i ljusets sken och vår utandningsluft blev till små moln :)


Söta lilla Doris - hon har en speciell plats i mitt hjärta!

  
Blomsterbutiken bjöd på ljuvligt ögongodis.


På den kungliga lekplatsen kunde barnen grilla äpplen och marshmallows.


En fantastisk mysig kväll!


Tack Jenny och Doris för er sällskap ikväll. Värmer gott i hjärtat.


Har ni inget att göra i helgen så är Sofiero verkligen ett tips.

Kolla in deras hemsida för mer information - HÄR.

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards