Sylvia

Alla inlägg den 6 november 2016

Av Sylvia - 6 november 2016 10:21


Godmorgon!


Dricker mitt morgonkaffe och njuter av lugnet. Oliver och Melvin sover fortfarande. Chilla också.


Lämnade sovrummet och Melvins djupa lugna andetag.

Idag är det verkligen inget väder som lockar till utomhusaktiviteter. Men det kommer det att bli ändå!

Fotbollsmatch står på schemat för Melvin. Vintercupen drar igång och premiär för 11-mannaspel. Spännande såklart men i detta väder....nja!!


Hälsade på mamma igår. Hon finns hos mig varje dag men ville såklart tända ett ljus för henne på minneslunden också.


För min del var där alldeles för mycket folk och den där känslan som jag får när jag är hos henne själv infann sig inte. Jag hälsar på en annan dag igen och stannar längre då.


Äntligen är hundhägnet klart här i Rydebäck. Tänk 5000 kvm där hundarna kan springa helt fritt utan att man behöver tänka på trafik och andra faror. Dessutom bara några hundra meter från min lägenhet.

Igår besökte vi det och vi fick ha det alldeles för oss själv.

Chilla älskade det!


Heja Rydebäck!

Nu ska jag njuta en stund till av mitt kaffe och morgon-TV.

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards