Sylvia

Alla inlägg den 4 november 2016

Av Sylvia - 4 november 2016 19:58


Go'kväll fredagsnjutare...

Här ligger jag nerbäddad i soffan och njuter av att det är just fredag :)

Mina guliganer har kommit eller en av dem och han har gått igen...haha! Stora barn!!

Jag fick iallafall sällskap till kvällsmaten av min stora fina kille och vi pratade lite om vad han hittat på under lovet.


Oliver är nu skjutsad till en kompis och Melle...ja han är hos Melker och vi får väl se om han tänker komma hem :)


Hur har min dag sett ut?

En regnig dag som denna så kan man ju önska att slippa ta tåget och gå i ösregn från knutpunkten till jobb. Den önskan slog in och jag och Chilla fick åka uppvärmd bil till jobb.

Sen får man dessutom en surdegsbulle med brieost och fikonmarmelad levererad direkt från Två Systras conditori till kontoret.

På eftermiddagen plingar det i mobilen om nyheten om att det är tåghaveri i Helsingborg och förmodligen proppfulla bussar när jag ska hem. Samma chaufför som imorse kör mig och Chilla torrt och säkert hem :)

Tack D!

Du har verkligen ett hjärta av guld.


Kommer ni ihåg att jag shoppade ljus på Ikea i onsdags?

Så här välfyllt är mitt ljuslager just nu...

Lättillgänglig och nära till hands!


Det varar ett tag hoppas jag!


Här är glasboxen som jag även den hittade på Ikea. De vita stearinljusen fick ligga i den.


Nä nu ska jag gå och tända några ljus :)

Snart börjar idol.

Trevlig fredag!

Tack för att ni kikar in..

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards