Sylvia

Alla inlägg den 13 november 2016

Av Sylvia - 13 november 2016 11:49


Go'förmiddag...


Gårdagen började på bästa vis.

Frukost framför TV i lugn och ro.
Härligt krispigt vinterväder med sol och minusgrader.
En skön och uppfriskande morgonpromenad med Chilla.


Städade och fixade maten utan stress och njöt av varje minut av min "tjejfestdag".


Enchiladas med två olika fyllningar. En med bbq-kyckling och en med tacoköttfärs. Superenkla recept som var enkla att göra och perfekta att förbereda, bara att gratinera när gästerna börjar trilla in.

Serverades med sallad, turkisk yoghurt och anans.


Brieosttårta med nöttäcke.
Världens godaste drinktilltugg!


Var färdig i god tid med allt och jag kände mig avslappnad och glad inför kvällen.

Klockan 18 kom mina tjejer! Lika snygga, goa och fina utanpå som långt in i hjärteroten. Det finns en anledning till att just ni var här igår.

Ni betyder något för mig.

Även ni tre som var bjudna men tyvärr redan var uppbokade på annat håll.

Nya som gamla vänner som på ett eller annat sätt visat att vänskap och ödmjukhet är viktigare än något annat. Alla har fullt upp med sina liv, vardagsstressen och familjen, men jag vet att ni finns om jag behöver er och jag hoppas att ni vet att min dörr står öppen när som ni behöver mig.

Glädje blir så enormt mycket större när man får dela den med någon. Sorg blir så enormt mycket lättare att bära om man får dela den med någon.


För mig var det viktigast att ni var här igår. Dessutom hade ni med er fantastiska presenter i form av dryck , smycke, bodylotion och inredningsprylar, hur visste ni att att jag gillar sånt??? Haha....

Ni är underbara.

Tusen, tusen tack!


Stämningen var på topp från början till slut. En perfekt mix av fantastiska töser, hur kan det inte bli bra?

Alltså...ljudnivån var hög, skratten många :)

Tänk er dessutom en dating-app där alla tjejerna skulle vara med och välja ut min framtida kärlek...alltså vågar jag ens öppna den appen idag????




Det blev inte så många foton tagna men här är några...


Tack för att ni ville komma igår.
Ni är bäst!

Love you all



Idag ska jag bara softa och gå runt med ett leende på läpparna. Rymma upp och placera ut mina presenter och tänka på en och var av er.

Nu blir det "Så mycket bättre", senare idag någon promenad med Chilla och kanske äta lite choklad. En och en annan kaffekopp också...känns det som.

Så ska jag såklart leta rätt på Papi :)

Grattis alla pappor där ute!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards