Sylvia

Alla inlägg den 15 november 2016

Av Sylvia - 15 november 2016 23:02


Hej & go'natt...

Vilken grååååå tisdag det varit idag. Började dagen med att snooza för länge ingen. Sprang till tåget i ösregn med Chilla under armen. Tåget visade sig vara försenat med 10 minuter så jag stressade ihjäl mig helt i onödan!

Har gäspat mig igenom dagen i sällskap av kollegorna. Novembermörkret har verkligen lagt sig nu.

Som tur var skulle jag träffa gamla arbetskamrater från juveltiden ikväll. Det höjde dagens sömniga stämning rejält. Vi har inte träffats sedan april så vi hade massor att prata om.

Tänk att från lördagens tjejfest och en vecka fram nu, händer det en massa roliga saker...snacka om ketchupeffekt :)


Vi träffades på The Tivoli vilket var trevligt bara det. Det har verkligen blivit bra med flytten av hela ångfärjestationen.

Restaurangen på The Tivoli heter Köpenhamnskajen 1.

God mat och många hemligheter avslöjades ikväll. Alla i kärlekens tecken :)

Vi är verkligen ett gäng där livet utspelar sig i olika faser och det är verkligen kul att få dela våra liv med varandra.


Hamnade i matkoma efter denna tallriken...

Nu är jag hemma igen och ligger gott i min säng!

Vi får höras mer imorgon.

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards