Sylvia

Alla inlägg den 14 november 2016

Av Sylvia - 14 november 2016 21:53


Go'kväll...

Ujujuj...så trötter jag var imorse när klockan ringde!!!

Ingen van festprisse här inte :)

Tina...ljusstaken från dig har fått sin plats! (Enkla Ting)

Tack ännu en gång för i lördags tjejer!
Jag ler fortfarande och känner mig varm i hela kroppen.

Jag lovar att ni alla ska få bli tärnor på mitt bröllop om den dagen kommer :)

Ingrid....min lilla Ernst fick sällskap av en stor Ernst tack vare dig :)

Anna & Sara...tack för att jag nu är ägarinna till
detta grymt snygga armband!

Tänk att få en alldeles egen treasurebox!! Tack Anna-Karin och Jenny :)

Jag valde att pynta den med hyacinter istället för stringtrosor...hihi!!

Finaste ljuslyktan! Vackert inslagen från Enkla Ting. Tack Helen!

Agneta & Carina, nu kan jag både lukta gott och vara len och fin när jag tar mig an julbaket :)

Vinet från dig Carina L sparar jag till nästa träff - för det kommer fler :)


Ny vecka...

Denna veckan bjuder på en massa trevligheter.

Jag börjar den med att fira fars dag med den bästa fadern som finns...


Jag bjöd ut honom på en fika på Fahlmans. Så himla mysigt! Jag och min fina pappa. Glad att jag har dig Papi!

Imorgon blir det en ny tjejmiddag...

Nu ska jag göra mig redo för sängen!
Det innebär först en tur ut i regnet...

Tjohoooo vad kul det är att vara hundägare :)

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards