Sylvia

Direktlänk till inlägg 10 december 2017

Andra söndagen!

Av Sylvia - 10 december 2017 21:36


Hej där...

Snöflingorna faller utanför fönstret nu ikväll.
Det kommer antagligen inte bli liggande men det är mysigt iallafall.

Ser faktiskt fram emot kvällspromenaden med Chilla om en stund.


Tänk att det bara är två veckor kvar till julafton! Just ikväll känns det inte speciellt glädjefullt men det pendlar från dag till dag. Är trött och har blivit förkyld och känner mig allmänt låg. Saknar ihjäl mig efter mina pojkar!

En miljard tankar far rundor i mitt huvud och jag gör det jag är expert på...trycker undan och kör på :(

Jag vet det är fel!

Det är så många frågetecken och inga svar.


Jag och pappa har varit hos Jeppe på kalas idag för att fira Anton som fyller 14 år. Det bjöds på brunch med en massa goda pålägg, bland annat stekta ägg, biffar med stekt lök, gott bröd och min kräftsoppa.

Ikväll har jag landat här hemma hos mig igen. Tänt ljus nummer två, sorterat papper och satt in dem i min pärm, dammsugit och klippt Chilla lite. Hennes vinterpäls tovar sig väldigt mycket.

Borde vilat men har ingen ro i kroppen!


Jag har kollat igenom mina inköp till julklappsleken som kommer att köras i två upplagor i år, dels på lillejulafton hemma hos mig och dels på julafton hemma hos Jespers bror.

Några klappar till får det bli ser jag!


Min julkalender från Rituals fortsätter att överraska varje morgon. De senaste fyra dagarna har bjudit på avsminkningsservetter, duscholja, schampo och ett nytt doftljus.


Nu ska jag faktiskt göra mig redo för sänggående men först ut i snön som sagt. Tror att det blir en kopp te med in vid sängen efteråt. Är så frusen och känner mig sårig i halsen.

Ta hand om er!

Kram
S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sylvia - 8 maj 2020 12:18


  Välkomna att kika in hos mig HÄR på www.sylviabloggen2.wordpress.com   KRAM  ...

Av Sylvia - 31 oktober 2018 10:40

  Hej fina...   Klicka HÄR så kan ni följa mina senaste inlägg på sylviabloggen.wordpress.com       Välkomna!Kram S ...

Av Sylvia - 29 oktober 2018 18:15

  Hej där...   Nästa år, 2019 är det minsann hela 10 år sedan jag började blogga!     Jag har varit trogen bloggplatsen i alla dessa år även om jag flera gånger tänkt att det kanske är dags att byta portal.   Ska 2019 bli året då ...

Av Sylvia - 25 oktober 2018 21:24

Hej fina... Torsdagkvällen är kommen och arbetsveckan är snart slut. Oliver har varit både i Ängelholm och i Jönköping med skolan denna veckan. Utflykten till Jönköping berättade unge herr Olsson om hyfsat sent i tisdagskväll. Det innebar att de skul...

Av Sylvia - 23 oktober 2018 19:27

Hej där...Nu är hösten här med besked. Idag vaknade vi upp till en mörk, regnig och ruskig dag och vindar med stormstyrka.Just idag skulle Oliver ta tåget till UpZone i Ängelholms hembygdspark (med skolan) för att prova deras höghöjdsbana uppe bland ...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards