Sylvia

Alla inlägg den 29 december 2017

Av Sylvia - 29 december 2017 21:31


Hej där...

Jaha då var årets sista arbetsdag avklarad!
Nästa gång jag öppnar upp kontoret är det 2018.

Om det har varit lugnt och stilla på tåg och trafik om morgonarna senaste dagarna så var det ingenting emot hur det var idag.

Det kändes som om hela Helsingborg sov ;)



Det känns ändå lite småmysigt att jobba sådana dagar eftersom det trots arbete är lite semesterfeeling.

När arbetsdagen var slut åkte jag hem med Chilla sen tog jag en liten utflykt med bilen. Bland annat tog jag mig till Flower team och Mio. Strosade runt och tittade i lugn och ro. Köpte bland annat en gå-bort-present till Nyårsafton.


Idag har varit en bättre dag!

Jag har klurat fram lite planer för nästa år...iallafall för början av nästa år.

Jag ska färdigställa mitt sovrum som aldrig blev klart när jag flyttade in.

Funderar på att gå med i viktväktarna igen och börja röra på mig.

Och innan spindeltiden drar igång ska jag röja undan på baksidan.

Mmmm...känns bra att ha lite projekt framöver.




Åtets sista arbetsdag firar jag med en bukett tulpaner som fick ersätta den utblommade amaryllisen.

Har slarvat med maten dessa dagar och bara ätit tråkiga rester från julbordet så idag unnade jag mig något riktigt gott!


Goda mackor med kräftstjärtar, ägg, avokado och majonnäs. Det satt fint :)


Av min storebror och svägerska fick jag en Ernstskål i julpresent och den invigdes ikväll.


Om matte får godisskål måste ju den ludna lilla prinsessan också få godis. Eller rättare sagt en hink med godisben :)

Tyvärr lär inte min godisskål vara lika länge som hennes hink.

....exakt därför jag måste börja med vv igen...


önskar er en fin fredagskväll!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards