Sylvia

Alla inlägg den 21 december 2017

Av Sylvia - 21 december 2017 21:47


Hej fina...

Nu har jag jobbat sista arbetsdagen så här innan jul och vilken fantastisk dag det blev!

Båda killarna hade sovmorgon så deras sista skoldag för höstterminen började lugnt och stilla.

Nu är det jullov och julledighet för hela slanten.

En härlig känsla i kroppen :)


Bästa jobbet bjöd på lunch på mysiga Hallen på Drottninggatan 100. Med bubbel i glasen, goda charkuterier och två olika soppor skålade vi för ett fantastiskt 2017.


Vi har tillsamman gjort ett rekordår och vi har blivit fler på vårt lilla kontor. Sååå...därför är det nu också officiellt att vi ska flytta till en ny lokal under våren 2018. Så himla kul!

Efter lunchen fick vi titta in i lokalen som ska bli vår nya arbetsplats. På Drottninggatan 33 ska vi nå nya mål, växa ännu mer och ha kul tillsammans. Jag är otroligt tacksam för att få jobba med detta gäng!


Vi fick fina lådor med en massa gott från Hallen i julklapp!




Ikväll har vi kopplat av på våra olika sätt här hemma, jag och killarna! Melvin åt pizza med kompisarna på pizzerian, Oliver spelar PS4 med sina polare och jag tog mig en uppfriskande promenad till Plantagen.


Nya hyacinter och några andra julblomster fick följa med hem. Det var rea på julgranskulor och på amaryllislökar så jag fyndade lite.


Fina keramikkottar i 2-pack för 5:- istället för 59:-!

Min avkoppling ikväll har bestått i pyssel med julblommor både gamla och nya. Jag gjorde en julgrupp i Jelly Bean-skålen som ska få pryda julbordet på lillejulafton. Ser fram emot att få duka julbordet.


Amaryllisen jag fick av Jeppes föräldrar i november sjunger på sista versen och jag har skurit av den sista stängeln och gjort en julbukett istället. Bara några gröna kvistar som behövdes :)


Imorgon är vi som sagt lediga och då ska jag ta tag i förberedelserna inför vårt julfirande på lördag.

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards