Sylvia

Alla inlägg den 24 december 2017

Av Sylvia - 24 december 2017 10:57


Hej fina...

Då vaknar vi upp till en ny dag och almanackan visar att det är den 24:e december...

J U L A F T ON

Jag sitter just nu i soffan och myser på det bästa sättet jag kan tänka mig.
En nyvaknad Melvin tätt intill.

  



Vi myser och killarna öppnar sina julklappar sen är det dags att packa ihop deras saker och överlämna dem till huset.

Mmmm...känns extra tungt en dag som denna.


Igår hade vi vår julafton med julmat, julklappsleken och uppesittarbingo.


Ta nu hand om er och era nära och kära.
Gå gärna in och ge ett bidrag till dem som behöver det mer än både ni och vi.

www.unicef.se

Klicka in här...UNICEF


 
Man får ett fint gåvobrev där man skriver in valfri text.


Vi kan alla hjälpa till!

Kram och en riktigt God Jul till er!

S



Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards