Sylvia

Alla inlägg den 22 december 2017

Av Sylvia - 22 december 2017 19:31


Hej där...

Det var verkligen skönt att vara ledig idag. Mysigt att få dra runt hemma i myskläder och och pyssla.

Jag tog min frukost framför TV:n innan dagens sysslor tog vid.


Tackade mig själv för mitt val att beställa julmaten via nätet när jag kom till parkeringen utanför Ica Maxi på Råå. Den var nämligen smockfull trots att klockan bara var halv tolv, fler än jag som tagit en semesterdag?!

Jag rullade in på den separata parkeringen för hämtning av kassar och rullade ut igen på mindre än tre minuter.

F A N T A S T I S K T


Resten av dagen har jag blandat nytta med nöje. Pappa kom på fika och även han blev såld på mina Luciabullar. Jag har städat och slagit in de sista julklapparna.

Tagit små pauser och sedan gjort lite nytta igen!



Vi har inte bakat några pepparkakor i år. Jag frågade om killarna ville men fick nekande svar. Däremot tackar de ju aldrig nej till att äta pepparkaksdeg (vem gör det?) så jag köpte faktiskt en deg och gjorde små kulor som jag rullade i florsocker.


Enkelt julgodis ;)

Nu ikväll har skinkan griljerats. I presentlådan från jobb fanns det en fransk grovkornig senap som jag bland annat använde.


Hoppas det smakar gott!

Oliver har tränat nu ikväll och Melle spelar PS4 med kusinerna. Jag tror jag ska ta mig an dukningen men utöver det blir det soffläge resten av kvällen.

Ha en riktigt skön kväll!


Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards