Sylvia

Alla inlägg den 25 december 2017

Av Sylvia - 25 december 2017 11:27


Hej fina ni...

Idag är det stora slappedagen för många, så även för mig.


God fortsättning!

Det är juldagen och jag är så tacksam för att julafton är över!


Jag firade igår en julafton som jag aldrig trodde jag skulle behöva fira den. Det gjorde ont i varenda cell i kroppen.

Ett oväntat sms från en främmande person på lillejulafton precis innan julklappsleken skulle börja gjorde att julfirandet fick en helt annan vändning. Jag höll masken resten av lillejulafton men jag kunde verkligen inte med att genomföra julaftonsfirandet som planerat.

Jag har höga tankar om människor i min omgivning fram till motsatsen bevisas!



 



Jag önskar att det bara hade påverkat mig. Det som gjorde mest ont var att jag inte kunde ge min pappa ett riktigt julfirande.

Pappa och jag firade julafton ensamma. Jag försökte göra det så mysigt jag kunde för oss, jag hoppas jag lyckades någorlunda.

Ett oerhört känslosamt besök på minneslunden inledde vår julafton. Så mycket smärta och tårar!

Kan man gå i sönder?

Min fina fina pappa. Jag önskar dig allt välmående och jag önskar så att denna julafton sett annorlunda ut. Vi hade faktiskt varit värda det...främst du...men även jag.


Vi såg Kalle, drack glögg och åt Luciabullar. Hela julaftonen bestod i tv-tittande och lite korsordslösande. Vi hade iallafall massor med julmat kvar från lillejulafton och julklappar som var inköpta till julklappsleken fick pappa öppna.


När klockan blivit nio sa vi god natt till varandra och skildes åt.

Vi gjorde så gott vi kunde!

Idag känns det mycket bättre. För mig är julen över.




Nu tar jag nya tag på ALLA plan och jag misströstar faktiskt inte. Det känns skönt.

Jag är stark!

Ta hand om er!

Kärlek
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards