Sylvia

Alla inlägg den 6 december 2017

Av Sylvia - 6 december 2017 22:21


Go kväll på er...

Hoppas ni haft en fin lillördag.

Hos mig har det rullat på hela dagen och kvällen.

Har en förväntansfull känsla i kroppen inför julfesten imorgon.


Väskan är packad så när som på necessären. Men oj...vad jag har velat kring klädseln denna gång! Inte alls likt mig faktiskt. Jag har hunnit köpa mig en ny klänning och bh OCH lämnat tillbaka det på ett dygn.

Det blir nu en gammal trasa...men en klänning som jag trivs i och som sitter snyggt. Det får hellre vara så än ett panikköp som ändå inte känns bra.

Jag lämnade tillbaka mina inköp som sagt...och köpte mig något annat istället som kommer att lyfta min gamla outfit! Dessutom något jag gått och tittat på läääänge!


  

Det får ni kanske se imorgon på instagram ;)


Kalendern - Lucka nr 6


En liten mascara!



Killarna har tränat ikväll. Först Melle 18:30-20 och sen Olli 20-21:30. Skönt när passen ligger på samma dag. Den kvällen till det liksom. Jag har fått tid till att packa, rymma upp lite och tvätta sängkläder så nu är här nybäddat i min säng.

Mmm...mysigt!

Självklart blev det lite bondekärlek på TVn också.




Kram till er
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards