Sylvia

Alla inlägg den 1 december 2017

Av Sylvia - 1 december 2017 21:12


Todelooo...

Fredag mina vänner FREDAG!

Det har varit en hetsig dag med flera tillträden och mycket folk i rörelse på kontoret.
God stämning men jösses vad trött jag var i huvudet när jag lämnade kontoret.

Skönt med helg!


Båda killarna väntade på mig när jag kom hem. Melvin var glad över kalendern jag gjort...Oliver var inte lika lyrisk (väntat).

Vi körde till deras klipptant på Råå. Mitt emot frisören ligger Gröna rum där Mia gick och pysslade i sin butik.



Var ju bara tvungen att gå in och säga hej till henne. Köpte en liten vit mini-julstjärna och ett granskott med mig hem.

Så mysigt där var inne!

Killarna blev fina i sina hår och det är så kul att tanten som klipper dem är lika glad för killarna som de är för henne!


Vi har en väldigt lugn fredag med lättlagad mat, idol för mig och tv-spel för killarna.
Skönt!


December är här och kalenderljuset är nu tänt och dess låga brinner stilfullt på soffbordet. Det är 20 dagar till jullovet och endast 23 dagar till julafton. Lika ofattbart varje år!

Idag fick jag äntligen öppna MIN julkalender.
J har nämligen överraskat mig med en superfin kalender från Rituals.

I första luckan fanns min favorithandkräm.
Så mysigt att få en ny produkt från Rituals varje dag nu i 23 dagar till.


I like :)


önskar er en fin kväll!

Kärlek till er
Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards