Sylvia

Alla inlägg den 26 december 2017

Av Sylvia - 26 december 2017 19:46


Helloooo....

Annandag jul och snart är juldagarna över och en vardag kan ta vid!

T A C K

Låg på sofflocket hela morgonen, förmiddagen, eftermiddagen och kvällen igår...förutom promenaderna med Chilla.


Perfekt sysselsättning för juldag.

Den ena filmen efter den andra rullade på TV:n. En dag klarar jag det men efter ytterligare halva dagen idag blev jag rastlös.

Det blev en lång promenad utan något egentligt mål men som så många gånger förr hamnade jag på stranden. Bästa stället för att rensa själ och huvud.


Äkta skånskt skitvinterväder men jag hade iallafall tur då regnet föll först när Chilla och jag kommit tillbaka. Efter en skön dusch och lite uppröjning i köket så bestämde jag mig lite hastigt och lustigt för ett Välabesök!


Jag tillhör inte de som älskar att trängas på mellandagsrea. Snarare får jag hjärtklappning!! Men jag ville göra något. Insåg ganska snabbt redan på parkeringen att ett Välabesök en dag som denna var den mest korkade idéen jag klurat ut på länge.

Mitt mål var att köpa en julklapp till mig själv. En hett efterlängtad parfym som jag banne mig är värd efter denna skitjulen!

Tror ni jag fick tag i den?

Hmmm...nopp. Började titta lite i någon klädesbutik när jag ändå tagit mig dit ut men pallade inte många minuter. Har inte sett så mycket folk på Väla någon gång.

GALET mycket folk!



Fick reda på att Coco Chanel numera bara säljer sina parfymer via deras egna butiker.
Det finns tydligen en butik i Malmö, i Hansagallerian. Jag som inte vågar köra i Malmö!! Löjligt men sant.

Ska kolla upp hur man hittar till Hansagallerian så får det kanske bli en utflykt till helgen...om jag samlat mod :)

Nu är det soffläge här igen...

Ha en go annandagjul!

Kram
S



Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards