Sylvia

Direktlänk till inlägg 7 november 2017

Man blir less!!

Av Sylvia - 7 november 2017 21:44


Hej fina...

Vaknade några minuter före klockan ringde imorse. Jag sov oroligt och drömde att jag hade jätte ont i huvudet. Men jag måste sovit väldigt ytligt för huvudvärken var ingen dröm...tyvärr!

Hm...det mesta krånglar med mig just nu. Magen har bråkat en tid nu från och till (Endometrios) och jag känner mig lite låg, illamående och trött av det. Så huvudvärk är inget som behöver adderas just nu :(


Melvin tyckte jag skulle stanna hemma men det är ju inte riktigt min grej! Det brukar bli bättre uppåt dagen och så blev det.

Vi har massor att göra på jobb så att stanna hemma vill jag inte.


Det är tydligen kladdkakans dag idag! Har lustigt nog missat det. HUR kan man missa det?


  

Vi får baka en annan dag.

När jag kom hem från jobb tog jag bilen och körde till djuraffären för att få klippt klorna på Chilla. Jag brukar göra det själv men fegar nog för mycket så ibland är det bra att få hjälp med kloklippningen så det blir ordentligt gjort.

Upptäckte då att min registrerings skylt på bilen där framme saknades....


Jag blir så less.....

Körde hem och tittade runt i garaget och såg då att en bil intill min också saknade sin framtill.

VAD ÄR DET FöR FEL PÅ VISSA MÄNNISKOR!!

Nu är jag såklart glad för att det inte var någon större skada, men jag fick klödda med polisanmälan ikväll och imorgon får jag beställa en ny skylt. Tills den kommer bör jag inte köra med bilen. Undrar hur lång tid det tar? Kostar?

Peppar mig själv med att det finns värre saker, att jag har två friska fina pojkar, ett jobb att gå till och att materiella saker just bara är materiella saker.

Min lite förbannad blir man allt!

Nu ska jag strax krypa ner i sängen. Har frusit hela kvällen och just nu känner jag mig inte supertaggad till att ta kvällsrundan med Chilla.

Men men...

...det regnar inte iallafall.

Fattar ni kontentan? Det finns alltid något att vara tacksam för. Det är bara lite svårt att tänka så ibland.

övning ger färdighet ;)

Kram & sov sött
S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sylvia - 8 maj 2020 12:18


  Välkomna att kika in hos mig HÄR på www.sylviabloggen2.wordpress.com   KRAM  ...

Av Sylvia - 31 oktober 2018 10:40

  Hej fina...   Klicka HÄR så kan ni följa mina senaste inlägg på sylviabloggen.wordpress.com       Välkomna!Kram S ...

Av Sylvia - 29 oktober 2018 18:15

  Hej där...   Nästa år, 2019 är det minsann hela 10 år sedan jag började blogga!     Jag har varit trogen bloggplatsen i alla dessa år även om jag flera gånger tänkt att det kanske är dags att byta portal.   Ska 2019 bli året då ...

Av Sylvia - 25 oktober 2018 21:24

Hej fina... Torsdagkvällen är kommen och arbetsveckan är snart slut. Oliver har varit både i Ängelholm och i Jönköping med skolan denna veckan. Utflykten till Jönköping berättade unge herr Olsson om hyfsat sent i tisdagskväll. Det innebar att de skul...

Av Sylvia - 23 oktober 2018 19:27

Hej där...Nu är hösten här med besked. Idag vaknade vi upp till en mörk, regnig och ruskig dag och vindar med stormstyrka.Just idag skulle Oliver ta tåget till UpZone i Ängelholms hembygdspark (med skolan) för att prova deras höghöjdsbana uppe bland ...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards