Sylvia

Alla inlägg den 17 november 2017

Av Sylvia - 17 november 2017 22:13


Todelooo....

Då håller vi helg nu då :)

Som ni vet har jag redan nu börjat smyga in julen här hos mig med lite julblommor och ikväll har jag spanat in lite gamla foto från julen 2016.

Mmm...jag är faktiskt sugen på att börja julpynta!!


Längtar efter att ta fram mina julgranskulor som jag köpt de senaste åren. Jag har som en liten tradition att köpa en eller två nya varje jul.

Några som är lite speciella och extra fina.
Men det vet ni ju redan ni som hängt med här ett tag!


Jag funderar också över hur mina adventsljus ska se i år. Det måste ju också planeras in i minsta detalj ;)


Kalenderljus måste man ju ha! Hos mig har man det iallafall.

När Ola och Carina var här för två helger sedan fick jag ett kalenderblockljus så det är alltså redan fixat!

Förra året var det vitt med guldmönster. I år blir det svart med silvermönster.


Så blir det ju en julgran i någon form.
Även om den är det sista som tas in veckan före julafton!


Mmm...i år blir granen inte grön ;)

Ni lär få se!! Ni som hängt med här ett tag vet hur min gran såg ut för två jular sedan!


Lite julinspo från mig till er såhär drygt två veckor före första advent.

Trevlig fredag!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards