Sylvia

Alla inlägg den 24 november 2017

Av Sylvia - 24 november 2017 22:54


Hellooo...

Black friday i all ära men jag oooorkar inte med hetsen och alla får inte lön idag om man säger så!!

Fredag innebär också att barnen lämnas över till huset och kvar är bara disken på Olivers rum och KG-kulorna överallt i lägenheten.

Mmmm...

Dags att ladda batterierna! Jag älskar mina killar som ni ju VET. Det har väl gått fram? Men det ÄR tufft att vara ensam med killarna en hel vecka. Det är ju inte bara gulligull om man säger så.

När jag skaffade barn var inte min vision att leva ensam med dem på halvtid.
Det är fortfarande en sorg över att ha misslyckats att hålla ihop familjen.

Jag läker fortfarande och glömmer bort det ibland. Mitt hjärta är skört!


Ikväll mötte jag upp Jeppe och hans barn för att heja på OV på Helsingborg Arena. En superspännande match och lite hes var man efteråt :)

Vinst mot Sävehof med ETT mål och inget var klart förrän precis i slutsekunderna. Kul!


Efteråt körde jag hem till mig igen. Jag behöver min ensamtid och jag har förstått nu att jag måste få den.

Jag har ätit middag som en riktig ungmö...rester från igår direkt från micron ur matlådan. Sen har jag meckat med bilen.....haha!!!

Jag har fixat med registreringsskylten vilket SÅKLART inte var helt enkelt. Med en supersmart lösning (enligt mig själv) sitter den nu fast med en skruv i ena sidan och ett flertal strips i andra då jag bara hade en skruv!!! Vi får väl se hur länge den sitter kvar :)


Soffläge....och idol på paddan då jag missade det mesta av livesändningen ikväll. Den ludna prinsessan ligger vid min sida!



Jag har gjort en kopp te och stoppat i mig en dammsugare från gårdagens fika.

Mmm...så ser min fredag ut!

Berätta gärna om er.

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards