Sylvia

Alla inlägg den 30 november 2017

Av Sylvia - 30 november 2017 22:03


Hej där...

Kallt om näsan idag! Härligt att det är kallt och krispigt så man slipper regnet från sidan!

Helsingborgs stad levererar i vanlig ordning inför kommande högtid. Det är så fint i stan just nu.

Det är julskyltning på söndag.


Det har varit en effektiv eftermiddag och kväll. De flesta kvällar denna veckan har ju bestått av pynt och fix. Ikväll var det dags och städa upp efter mig!


Men först fick jag ringa min bredbandsleverantör för igår kväll slutade mitt internet att fungera.

P A N I K

JAG vill inte vara utan internet och barnen....ja barnen kommer imorgon och de hade blivit TOKIGA om jag inte hade haft ett fungerade internet.

Efter ett 32 minuter långt samtal där en fantastisk kille guidade mig fick vi igång mitt bredband!

T A C K


Sen drog jag igång med min to-do-list!

Jag har packat ihop julsakerna som inte ska användas och burit ner kartongerna i källaren igen. Passade på att få ner alla sommarskor och ta upp lite annat. Äntligen fick jag också ner de sista av mina saker som kom hit från huset för månader sedan och som jag haft stående i mitt sovrum. Svettigt värre!

De sista sakerna till killarnas kalender är inköpta så när som på lillejulaftons presenter som jag inte fått tag på än. Men jag vet vad jag ska fixa!

Ikväll har jag dessutom hunnit veckohandla på Ica på Råå, tvättat och tömt mitt sopberg.

Puh...

Jag blev så glad över att bredbandet fixade sig så jag fick liksom en energikick :)


Jag borde dammsuga över här också men vet ni vad...jag orkar inte det. Jag har landat i soffan och nu är energikicken jag fick uttömd.

Det kommer säkert att finnas möjlighet till det i helgen tänker jag!

OCH

I helgen ska vi ju få tända första adventsljuset men redan imorgon ska jag sätta fjutt på kalenderljuset.

M Y S I G T

Må väl!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards