Sylvia

Alla inlägg den 23 november 2017

Av Sylvia - 23 november 2017 22:49


God kväll...

Idag åkte pappa till Lund för sista gången. Tänk att fyrtio dagars strålbehandling fördelat på fem dagar per vecka är över.

Det innebär faktiskt att han är färdigbehandlad och redan nu anses han friskförklarad.

F A N T A S T I S K T

Vilken resa!


Jag och killarna bjöd på fika ikväll för att fira.
Min fina pappa.
Killarnas morfar.




Mmm...det blev köbekakor!!

Ni vet att jag brukar baka och fixa och dona men ikväll prioriterade vi att träffas före allt annat och då fick det bli något gott från affären.

Sockrade struvor...gott och juligt! Dammsugare är Melles favorit och kärleksmums är Ollis. Pappa och jag äter nog allt...haha!

En mysig kväll med de bästa helt enkelt.

Och jag säger bara....

FUCK CANCER

Min pappa stannar kvar här hos oss!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards