Sylvia

Alla inlägg den 22 november 2017

Av Sylvia - 22 november 2017 20:02


Hej där...

Vad gör ni en kväll som denna?


Hos mig har vi tänt ljus och ätit korv stroganoff med ris. Nu är Melvin iväg på fotbollsträning och Oliver har tagit en sväng med moppen :)

Disken är undanplockad och en tvätt upphängd och ännu en igångsatt. En ganska vanlig onsdag alltså.


På jobb har steg två av vår utbildning pågått under dagen. Min tur imorgon att få individuell coaching av Kjell-Åke Fyrgård. Ser detta som en enorm chans att bli bättre på det jag gör, utvecklas som person och lära mig om hur man ska hantera andra utifrån dess personlighet.


Lärorikt!

På lunchen tog jag en tur på stan. Behövde lite luft och behövde piggna till. Många tankar i mitt huvud och en mage som får mig att bli ömsom varm och ömsom kall.

Butikerna har erbjudande nu när det närmar sig Black Friday. Jag tror bestämt att jag fyndade mig stassen till årets julfest som håller på att planeras på jobb.


En blåblommig klänning för 150kr...det kändes ok trots att det är i slutet av månaden. Ibland får man busa till det :)

I lördags fick jag en present av familjen Lilja Johannesson när de var här på middag. Jag lovade att visa vad det var...


Doris hade noga valt ut dessa armband med snäckor då hon vet att jag tycker snäckor är så fina.

Lilla söta gumman!! Tusen tack. Mitt i prick!

S U P E R F I N A

Ha en riktigt fin lillördag. Nu är det Bonde söker fru på TV.

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards