Sylvia

Alla inlägg den 20 november 2017

Av Sylvia - 20 november 2017 21:09


Go kväll...

Imorse vaknade vi till minusgrader och många fick skrapa sina bilrutor denna måndagsmorgon.


Jag föredrar trots allt minusgrader och sol framför det hemska vädret vi hade igår. Jag har faktiskt lite träningsvärk i vaderna efter gårdagens tappra försök att få upp värmen i kroppen genom att gå på stället!!

Värmefilten har fått följa med mig till kontoret idag :)

Världens bästa uppfinning!


Det har varit en bra dag på jobb men min mage bråkar fortfarande. Jag tror dock jag vet vad smärtorna och den svullna magen beror på. Jag är nästan hundra på att jag fått en urinvägsinfektion :( Molande ont i magen och ut i ryggen, illamående, frusen och väldigt trött.

Tur att jag ska på återbesök för min Endometrios på torsdag.
Jag försöker dricka mycket och tar värktabletter när det är som värst.

Ikväll har jag varit i Ödåkra och vaccinerat Chilla. Hon darrar som ett löv när vi går in till veterinären men säger inte ett ljud när hon får sprutan. Allt såg bra ut. De tycker att hon är så söt och är precis lagom i vikt och hjärtat och lungor lät som de skulle. En snabbtitt i munnen och tänderna såg fina ut. Skönt!


För att dra ner på mitt kaffedrickande har jag börjat introducera te på kvällarna. Detta te från Rituals som jag fick i en goodiebag förra året har stått i mitt skåp fram till nu. Smakade det för första gången igår och det var jättegott.

Rose wisdome - en örtblandning av ingefära och ros.


Det blev alltså te ikväll också och en liten bit från helgens kaka Hello Dollies.

Mmmm....


Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards