Sylvia

Alla inlägg den 14 november 2017

Av Sylvia - 14 november 2017 22:40


Go kväll...

Har er tisdag varit fin?

Kanske glädjeruset efter Sveriges match igår mot Italien, där våra svenska killar säkrade en plats i fotbolls-VM, höll i sig även idag?


Fantastiskt kul och även jag stod upp och vankade fram och tillbaka mer än jag satt ner i soffan under andra halvlek :)

Så var det tisdag idag!

Jag har jobbat över både igår och idag och känner mig ganska trött i huvudet. Imorse lämnade jag Gustavslund med hela helgens packning och körde bil till jobb. Så när arbetsdagen var slut körde jag direkt till Rydebäck med ett väldigt kort stopp i mataffären.

Sååå skönt att få komma hem. Borta bra men hemma bäst och jag behöver min ensamhet då och då. Jag vill vara hemma i min vrå, pyssla och dona eller göra ingenting. Sortera tankar och landa i mig själv. En eller två dagar sen är det skönt med sällskap igen!


Lämnade hemmet lite upp och ner i fredags vilket jag inte tycker om. Började med att bädda i killarnas rum och torka av deras skrivbord. Brydde mig inte om att laga mat utan tog några knäckisar och yoghurt med granola. Fullt tillräckligt. Var hungrig men inte sugen på något så detta fick duga!

Fixade med mina inköp från helgen och gjorde om lite på mitt matbord.

Terapi för själen!


En julros från Helsingør i en glaskruka från Vellingeblomman. Har aldrig unnat mig en julros tidigare då de är gräsligt dyra men denna kostade 25 dkr! På Ica nära i stan kostar en sådan typ hundra spänn!!


Två vita hyacinter (älskar vita hyacinter) följde också med hem från Danmark. Dessa passade fint i glasvaserna/lyktorna från Majas Cottage.


Brickan och de höga glasljustakarna hade jag sedan tidigare (från Nille) likaså de små bubbliga ljuslyktorna som är från Ica maxi.

Julen smyyyyyyger sakta sig in hos mig :)

Nu ska jag sova gott i min fina goa säng!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards