Sylvia

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Sylvia - 18 oktober 2012 21:29

Jag och Melvin körde till Toya 'r us för att köpa presenter till de två barnkalas han ska gå på imorgon och på söndag. Butiken var full av halloweenprylar som uppehöll Melvin ett bra tag! Presenterna blev inköpta och även en lie!!

Vi tog en runda inom Elgiganten för att spana in en dammsugare som jag varit sugen på länge. Smulor under bordet, grus i hallen och katthår lite varstans är lättare att snabbdammsuga upp med en uppladdningsbar skaftdammsugare än med en 5 m lång centraldammsugare!! Slog till på en från Electrolux som vunnit "bäst i test".

Måste bara visa upp mina nyputsade och nyrodinerade vigsel- och förlovningsringar.....som nya!

Morgonutsikten över Glumslövs backar en solig höstmorgon är breathtaking!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards