Sylvia

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Sylvia - 10 oktober 2012 21:52

Konstig vecka detta! Det är torsdag imorgon och ändå känns det som om det är långt kvar av veckan. Har jobbig huvudvärk som inte vill ge med sig och det piggar inte upp. Imorgon reser J till London med arbetskamraterna. Tänk att få sitta på en engelsk pub och diskutera ränteläget! Nej det är ingen jobbresa utan endast en nöjesresa. Tror jag ska boka in en spa-helg på Tylösand till bara mig! Bitter? Ja, kanske eller bara väldigt, väldigt trött!

Jag har nu för det mesta glasögon efter att ha använt linser 15 år. Jag blev tyvärr allergisk mot linsvätskan och fick eksem under ögonlocken. Inte så jättemysigt! Nu använder jag engångslinser lite då och då. Jag har dock inte vant mig vid att ha glasögon och "känner igen" mig mer i linser. Men den senaste tiden har jag tyckt att jag ser små påsar under ögonen och de syns ju mest när jag bär linser, glasögonen döljer bättre!! Nu har jag införskaffat en roll-on för just påsar under ögonen. Tänk vad fåfängan kan uttrycka sig i de mest märkliga former! Haha....lite galet men det är faktiskt riktigt skönt med roll-on under ögonen och jag får väl hoppas att det gör lite nytta också!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards