Sylvia

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Sylvia - 17 oktober 2012 21:03

Idag skulle jag och Melvin varit på simskolan och jag hämtade honom som vanligt efter jobb. Men på fritids satt en liten omplåstrad och ledsen kille. Han hade precis trillat på skolgården och skrapat armbåge och hand. Trots mina tappra försök att övertala Melvin att gå på simningen (vattentäta plåster och påse på handen) så lyckades jag inte. Vi fick köra hem och mysa i soffan med några goda kex istället och läsa engelskaläxan med Oliver! Jag som sett fram emot att äntligen få ta fina bilder på Melvin i simbassängen med min nya mobil som har en riktigt bra kamera. Men det kommer ju fler simlektioner!

Jag har beställt ett jättefint mobilskal idag. Det har jag aldrig haft till mina gamla mobiler för det har inte funnits. Accessoarer i alla former är väldigt, väldigt kul! Nu blir det TV-tittande och "Berg flyttar in" på TV4.



Av Sylvia - 17 oktober 2012 09:44

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards