Sylvia

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Sylvia - 8 oktober 2012 19:31

Inte en av de bättre måndagarna som varit, men jag ska inte klaga. Tänker mest på lillebror min!

Jonas åkte till vackra Göteborg igår kväll för utbildning och kommer hem på tisdag kväll. Förkyld som han är var han inte riktigt på hugget igår. Hoppas det går bra ändå eftersom kursen är avancerad och kräver full fokus.

Jag har vistats nära väldigt förkylda människor både hemma och på jobb senaste dagarna. Hoppas innerligt att jag inte blivit smittad. Inte riktigt lägligt nu när Jonas ska vara borta i princip hela veckan. Han åker nämligen till London på torsdag och kommer hem igen på söndag. Ska nog köpa lite c-vitaminer!

Efter kvällsmaten cyklade jag och killarna till en lekplats här i Rydebäck. Vi har en liten tradition att plocka kastanjer varje höst. Mest för att det är mysigt att vara ute i naturen en fin höstdag hela familjen. Vi brukar välja en riktigt fin och soligt dag, packa fikakorgen och åka till Ramlösa Brunnspark. Där finns det MASSOR med kastanjer. För någon dag sedan kom Melvin hem och berättade om att han varit på en lekplats med skolan där det fanns kastanjer. Han ville gärna visa mig "hans" hemliga kastanjeträd. Så dit begav vi oss! En mysig stund fick vi och vi kom precis hem innan det blev mörkt.



Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards