Sylvia

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Sylvia - 14 oktober 2012 19:43

Jag fick sällskap i sängen igårkväll och hela natten! Oliver ville inte sova ensam på ovanvåningen och någongång mitt i natten vaknar jag av någons små tassar och klor leker med mina fötter. Drog in fötterna under täcket och somnade om. Vaknade sedan kl 10!!! Oliver med! Oj vad jag behövde detta.


Tyvärr kopplade huvudvärken sitt grepp om mitt huvud igen! Men vi har bara varit inne idag och haft det mysigt. Dock var det tvunget att tvätta några maskiner tvätt och jag gav mig på att baka äpplerutor med Melvin. När de var klara fikade vi med Olli och Hugo. Det blev också en äpplepaj efter ett nytt recept. Sen fick det vara bra! Önskar jag bara kunde få lägga mig och vila mitt huvud. Men barnen pockar på uppmärksamhet och vi har spelat "skitgubbe" några rundor. Riktigt kul! Sen skulle ju middagen fixas.


Jonas kommer hem ikväll ganska sent, antagligen när vi, eller iallafall barnen sover sött. Han har köpt halsdukar och fotbollströjor till dem och kanske något annat smått och gott. Killarna saknar sin pappa och längtar efter honom.


På tal om att längta så hoppas jag att min iPhone 5 kommer tidigare än de 4-6 veckor som de sa vid beställningen. Bara två veckor har gått!!


Ha en fortsatt skön söndagskväll!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards