Sylvia

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Sylvia - 5 oktober 2012 18:58

Ni kommer kanske ihåg att jag var på inredningsparty för ett tag sedan? Imorse fick jag de två ljuslyktorna som jag beställde från zbh hos Jenny. Jag har längtat hela dagen efter att få fixa till det här hemma. Det höstruskiga vädret har fått mig på riktigt "inomhuspysselhumör" och jag värmde upp på jobb med att städa, fixa med blommor och tända värmeljus för att det skulle vara inbjudande fint på kontoret.

Egentligen ska de två nya ljuslyktorna få sin plats på ovanvåningen på det fina runda bordet jag sett ut. Men eftersom ovanvåningen är projekt 2, så får de en preliminär plats sålänge! Jag gick igång rejält med fixandet och flyttade tillsist runt på ALLA prylar inkl en fåtölj! Fast den fick bara flytta en meter längre bort! Zimba och Wilma höll nyfiket mig sällskap och tittade undrande på alla saker speciellt på den roliga dammvippan. Allt blev klart på en och en halv timme och nu är här tända ljus överallt. Är "superhappy" som Maria Montazami skulle sagt!

Jonas kom hem med mina favoritblommor (dåligt samvete för att han sällan är hemma?) och det var bara till att gå upp på vinden och ta ner STORA vasen. Vita långa Gladiolius, så vackert.

Nu har vi ätit kvällsmat, gjorde det väldigt enkelt idag, färdiggrillad kyckling och pommes. Satt som en smäck! Nu blir det godispåsar och soffhäng. Åh härliga fredag....

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards