Sylvia

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Sylvia - 3 oktober 2012 19:10

Tjoho och så var det onsdag....


Nu var det längesedan sist (tack å lov), men natten till tisdagen blev vi väckta av att Melvin hade ett migränanfall. Det gick över förhållandevis snabbt och vi kunde sova vidare. Han var ok på morgonen så han ville till skolan. Vi bad honom fri från idrotten och han fick istället vara frökens assistent. Fotbollsträningen stod vi också över och bakningen! Vi tog det bara lugnt igår.


Idag var det Olivers tur att må kass. Han kände sig yr och illamående när han vaknade och kunde inte äta frukost. Han såg inte ok ut. Oliver stannade hemma och fick ligga på sofflocket medan vi andra åkte till skola och jobb. Bad honom ringa mig om det blev värre! Det har inte blivit värre och illamåendet avtog under dagen.


Eftersom jag inte skulle komma hem förrän sent då det är Melvins simskola på onsdagar, så körde jag hem och hämtade Olli också. Han fick helt enkelt hänga på till simhallen med mig och Melvin. Han verkar bättre men känner sig fortfarande yr. Till hans stora förtjusning hade jag tagit med engelskaglosorna som jag tyckte vi kunde öva på medan Melvin simmade. Det gäller att vara effektiv!


Här kommer lite bilder på sötnosen Olli och även lite bilder på Olivers och Melvins fina kläder från Zara.

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards