Sylvia

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Sylvia - 16 oktober 2012 17:00

Då är mannen hemma igen och allt rullar på som vanligt precis som alla tidigare veckor. Det blev ju såklart en lite extra kul måndag med lite presentutdelning på morgonen då Jonas köpt med sig lite kuliga saker till killarna. Och mig...

Oliver och Melvin fick varsin tröja (engelska fotbollslandslaget) med sina namn tryckta på ryggen. Halsdukar kan man tydligen inte få för många av, så nu hänger det även två engelska landslagets halsdukar över takbjälkarna på killarnas rum. Jonas såg matchen England - San Marino (5-0) på Wembley med 85 654 personer på läktaren! Till och med jag fattar att det måste varit en enorm känsla när de sjöng Englands nationalsång!

Jag fick en flaska parfym av märket Clean. En underbar parfymserie om man vill lukta alltifrån varm bomull till nytvättad tvätt! Har Clean Warm Cotton sedan tidigare och den är både min, men framför allt Jonas favoritdamparfym. Nu har de släppt en ny doft som heter Rain och den fick jag alltså igår. Mycket god doft.

En alldeles extra kul sak kom med posten igår. Min iPhone 5! Jag som skrev i förra inlägget att jag längtade såå men trodde det skulle dröja minst två veckor till! Nu kan jag ta fina kort till bloggen utan att behöva ta med iPaden!

Ikväll blir det Brooklyn med två trevliga tjejer. God mat, uppdatering och skvaller......because I'm worth it!!!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards