Sylvia

Direktlänk till inlägg 31 december 2017

Jag har en önskan!

Av Sylvia - 31 december 2017 14:53


Hej där...

Äntligen har mina fina killar kommit tillbaka till mig. Det ska bli härligt att få börja det nya åtet tillsammans med dem.

M Y S I G T

Jag sitter med en kopp kaffe och slötittar på Fyra bröllop och en begravning på TV. Alldeles strax ska jag börja fixa till mig lite. Måla naglarna och fixa håret.




Men först vill jag såklart titta in här och önska er ett gott nytt år!

2017 har innehållit både glädje och smärta och jag förväntar mig inte något annat av 2018. Livet är både och så är det bara!

Pappa fick cancer och en stor del av 2017 har kretsat kring det. Han är nu friskförklarad och det känns fantastiskt.

För Oliver har det varit ett stort år. Han har konfirmerats, fyllt 15 och tagit moppekort.
Sjukt stolt över honom.

Melvin är som vanligt en glädjespridare och förgyller mitt liv något alldeles enormt.
Jag är så sjukt stolt över honom också.

Mitt 2017 har inte varit så lyckat. Jag trodde jag hade träffat kärleken men hade fel. Av det har jag lärt mig att jag måste lyssna mer till min magkänsla. Jag tror fortfarande på kärleken :)

Pappas sjukdom har såklart påverkat mig och rädslan över att förlora honom skrämmer mig. Saknaden efter mamma är ofattbart stor. Jag saknar att ha en mamma att luta mig mot. Det känns som om jag måste vara stark för alla och utåt sett är jag nog det. Ibland förvånar jag mig själv. Men jag har stunder då jag verkligen känner att jag inte orkar.

Det hade varit skönt att ha någon som tar hand om mig lite grann ;)




Haha...precis så!

NO drama.


Sist men inte minst vill jag tacka ER.
Tack för att ni tittar in här. Jag hoppas att ni vill fortsätta följa min blogg även under 2018.

Ha nu en riktigt fin kväll.

Gott Nytt År

Kram
S

 
 
Ingen bild

Carina

31 december 2017 15:55

Ett gott slut och ett gott 2018 önskar jag dig.
Här blir det som vanligt ett lugnt firande hos våra grannar, perfekt att kunna ta med våra fyrbenta killar och inte behöva lämna dem själva en sån här kväll. Njut nu av dina killar (har själv en dotter på 30) och ta det nya året för vad det blir😍
Kram Carina,

Sylvia

31 december 2017 21:32

Gott nytt år till dig också Carina! Jag är hos goda vänner i Rydebäck och min lilla ludna prinsessa är med. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sylvia - 8 maj 2020 12:18


  Välkomna att kika in hos mig HÄR på www.sylviabloggen2.wordpress.com   KRAM  ...

Av Sylvia - 31 oktober 2018 10:40

  Hej fina...   Klicka HÄR så kan ni följa mina senaste inlägg på sylviabloggen.wordpress.com       Välkomna!Kram S ...

Av Sylvia - 29 oktober 2018 18:15

  Hej där...   Nästa år, 2019 är det minsann hela 10 år sedan jag började blogga!     Jag har varit trogen bloggplatsen i alla dessa år även om jag flera gånger tänkt att det kanske är dags att byta portal.   Ska 2019 bli året då ...

Av Sylvia - 25 oktober 2018 21:24

Hej fina... Torsdagkvällen är kommen och arbetsveckan är snart slut. Oliver har varit både i Ängelholm och i Jönköping med skolan denna veckan. Utflykten till Jönköping berättade unge herr Olsson om hyfsat sent i tisdagskväll. Det innebar att de skul...

Av Sylvia - 23 oktober 2018 19:27

Hej där...Nu är hösten här med besked. Idag vaknade vi upp till en mörk, regnig och ruskig dag och vindar med stormstyrka.Just idag skulle Oliver ta tåget till UpZone i Ängelholms hembygdspark (med skolan) för att prova deras höghöjdsbana uppe bland ...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards