Sylvia

Direktlänk till inlägg 30 december 2017

Vilken lyxdag!

Av Sylvia - 30 december 2017 22:40


Go kväll fina...

Idag har jag haft en riktigt mysig dag!

Den började med frukost och nyhetsmorgon i lugn och ro.

Tog sedan tag i städningen av killarnas rum och tvätten av deras sängkläder. Hade inte bestämt mig för hur det skulle bli med Malmö och Chanelbesöket men så hörde Ingrid av sig och städningen pausades!

Tvätten fick ligga kvar i maskinen och jag hoppade in i duschen, kissade Chilla och vips så satt vi i Ingrids bil påväg till Malmö och Hansagallerian.


Så lyxig och fin galleria!

Det kändes nästan lite läskigt lyxigt att få gå in i Chanel beauty boutique...har ju aldrig besökt en sådan tidigare och dessutom....

Jag skulle verkligen köpa en parfym!


Whoop whoop...


Fin påse med rosett och Chanel-tag.

Och jag fick skriva in mig i deras kundklubb....som om jag skulle kunna fortsätta göra inköp här!

I wish :)


Hade INTE tackat nej till ett par roséfärgade solglasögon.




Så kul att få göra det en gång iallafall. Nu äntligen har jag en helt fantastisk doft i min ägo.


En liten tur på stan blev det också. Ingrid fyndade en jättefin nyårsklänning och vi tog oss en mysig fika.


Ingrid är hudvårdskonsult för Mary Key och ville att jag skulle följa med henne hem och prova lite produkter. Sagt och gjort! Jag fick sminka av mig med deras produkter och prova serum, kombinerad dag- och nattkräm, foundation och lite annat smink. Jag fick dessutom lite prover med mig hem.

Whoop whoop igen :)

Härlig dag!

Tjejsnack och lite glamour.

Kanske ska jag dessutom låta Ingrid utse mina framtida dejter. Hon har tydligen en polis som hon tror skulle passa mig...

Haha....kanske det. Men 2017 ska jag iallafall avsluta som singel.



Kom hem vid halv åtta och återgick till de tråkiga hushållssysslorna! Tvätten, sopsorteringen och uppröjningen.

Mmmm....men jag luktar EXTREMT gott :)


Imorgon är det alltså redan

N Y Å R S A F T O N

Glittriga kjolen är framlagd och mina fina örhängen också.

2018 - jag är redo för dig!

Kram
S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sylvia - 8 maj 2020 12:18


  Välkomna att kika in hos mig HÄR på www.sylviabloggen2.wordpress.com   KRAM  ...

Av Sylvia - 31 oktober 2018 10:40

  Hej fina...   Klicka HÄR så kan ni följa mina senaste inlägg på sylviabloggen.wordpress.com       Välkomna!Kram S ...

Av Sylvia - 29 oktober 2018 18:15

  Hej där...   Nästa år, 2019 är det minsann hela 10 år sedan jag började blogga!     Jag har varit trogen bloggplatsen i alla dessa år även om jag flera gånger tänkt att det kanske är dags att byta portal.   Ska 2019 bli året då ...

Av Sylvia - 25 oktober 2018 21:24

Hej fina... Torsdagkvällen är kommen och arbetsveckan är snart slut. Oliver har varit både i Ängelholm och i Jönköping med skolan denna veckan. Utflykten till Jönköping berättade unge herr Olsson om hyfsat sent i tisdagskväll. Det innebar att de skul...

Av Sylvia - 23 oktober 2018 19:27

Hej där...Nu är hösten här med besked. Idag vaknade vi upp till en mörk, regnig och ruskig dag och vindar med stormstyrka.Just idag skulle Oliver ta tåget till UpZone i Ängelholms hembygdspark (med skolan) för att prova deras höghöjdsbana uppe bland ...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards