Sylvia

Alla inlägg den 31 oktober 2017

Av Sylvia - 31 oktober 2017 08:15


Morning...

Igår var det tungt att gå upp när Melvin låg kvar och sussade djupt!

Höstlovet har börjat.



Tyvärr verkade Melvin börja sitt lov med en förkylning. När jag kom hem efter jobb var det till en hängig kille med täppt näsa. Alla kompisar verkar dessutom vara bortresta och han hade inte gjort något vettigt på hela dagen.

Mammahjärtat värkte och gav mig dåligt samvete. Varför hade jag inte tagit ledigt?

Vi lämnade iallafall en jättemysig helg bakom oss. Det fick bli min tröst.

Jag bäddade honom i soffan, gav honom en alvedon och lagade sedan hans favoritmat. Saftigt stekt kyckling :)


Ikväll kom även Jeppe hem från sin pappa/son resa i Strömstad. Han kom direkt hem till mig med en bamsekram och blommor :)

Mmm...mysigt!

Behövde jag.


Nu är Oliver påväg hem från Barcelona.
De verkar ha haft en riktigt rolig resa.
Killarna har spelat matcher mot lag från bland annat Indonesien, Irland, Brasilien, Norge och hamnade slutligen på en 9:onde plats.


Igår var sista dagen och då besökte dem Camp Nou.


Lite shopping på La Rambla. Något fint till mamma kanske??


Nu tisdag och den började med kaffe på sängen och tända ljus. Fortsatte lite mindre roligt med inställda tåg och en sen buss!

Men nu är jag påväg till jobb.

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards