Sylvia

Alla inlägg den 14 oktober 2017

Av Sylvia - 14 oktober 2017 15:34


Hej där...

Morgonen har gått i lugnets tecken. Precis som jag önskade.


Har sovit dåligt och vaknade gräsligt tidigt för att vara ledig. Inte alls likt mig egentligen!

Med en lätt molande huvudvärk bestämde jag mig för att gå upp och bädda mig i soffan istället. Tog några koppar kaffe och tittade på nyhetsmorgon medan lördagsmorgonen ljusnade utan för fönstren.


Mysig start på dagen!
Såg senaste avsnittet av Wahlgrens värld på iPaden innan jag tog tag i dagen.


Chilla blir ofta lidande. Tiden räcker inte riktigt till men under förmiddagen har jag både klippt hennes päls och låtit henne springa fritt i hundhägnet.

Härligt!


Efter promenaden tog jag en runda med dammsugaren. DET behövdes kan jag säga. Måste tvätta golven också...vid tillfälle!

Nu sitter jag i Heleneborgshallen i Svalöv med Jeppe. Hans Alma har gymnastiktävling idag och här lär vi sitta några timmar!



Helger utan aktiviteter för några av barnen verkar vara lika få som stjärnfallen man ser på himmelen!

Vad gör ni idag?

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards