Sylvia

Alla inlägg den 10 oktober 2017

Av Sylvia - 10 oktober 2017 22:44


Hej fina...

Det har varit ännu en dag med arbete, handling, matlagning, läxläsning och vikning av kartonger :)



Jag skulle egentligen varit på återbesök för mitt blodtryck men avbokade läkarbesöket. Känner att jag inte har tid!

Jag vet också att det är galet fel och jag vet att jag är på väg åt helt fel håll. Jag tar inte hand om mig som jag borde, jag gasar istället för att bromsa.

Det känns i hela kroppen!


Jag nämnde igår att jag läst ett blogginlägg som berörde mig och som fick mig att inse var jag fortfarande befinner mig.

Läs Jessica Almenäs blogg om utmattning som hon skrev i fredags. Hennes blogg finns bland mina länkar till vänster.


Jag vill så mycket men jag varken orkar eller kan.

Men jag VILL!



Ta hand om er där ute!

Idag har jag lovat mig själv att jag ska bli bättre på att ta hand om mig.

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards