Sylvia

Alla inlägg den 24 oktober 2017

Av Sylvia - 24 oktober 2017 19:28


Hej där...

Vilket ruggit väder vi fick nu ikväll. Regn och blåst och med andra ord ett riktigt busväder.

Så skönt att killarnas fotbollsträningar ligger lite på is nu när seriespelet är slut. Det låter kanske konstigt men man får lite ledighetskänsla när det inte är en massa tider som ska passas. Tror killarna också tycker att det är skönt med en paus från fotbollen.


Oliver har dock en härlig resa framför sig med sitt lag. De åker redan på fredag till Barcelona. Säkert en häftig upplevelse att få spela fotboll i Barcelona.


Nu sitter jag nerbäddad i soffan och fryser! Årstiden är kommen då jag konstant fryser om näsa, händer och fötter som tillsist får en att frysa ända in i märgen!

Idag är det den 24:e oktober...inget speciellt med det egentligen MEN...det innebär att det är...



Till J U L A F T O N!

I år firar jag inte självaste julafton med killarna vilket känns jobbigt. Andra gången i mitt liv som mamma. Jag vet att de kommer att ha en fin julafton ändå, det är absolut inget tvivel om det. Det känns bara så konstigt att inte fira julafton med sina barn. Vi får fira en annan dag istället.

Jag och Jeppe kommer att fira vår första julafton tillsammans vilket känns mysigt.

Som vanligt har jag önskningar i massor :)

Haha...ja det är inga problem att hitta saker som hade varit roligt att ha.


Jag har börjat fundera på mitt sovrum igen. Det blev ju liksom aldrig klart när jag flyttade in. Jag har heller inte prioriterat det. Egentligen är det inga stora saker som krävs så vem vet! Jag kanske tar och ger mig själv det i julklapp.

En fondväg i dimrosa (kanske), fler Malmbyråer från ikea så jag kan slänga ut hyllan, nya sängkläder i mörka lite murriga färger som omväxling. Även dessa från Ikea.
Mmm...inte särskilt avancerat!

Sen finns det ju alltid en massa annat på min önskelista :)


Häftig gå-bort-väska i rosa sammet!


Parfymen med stort P...
Coco Chanel Mademoiselle
Lika dyr som man kan ana...tyvärr!


Spa eller iallafall en härlig helkroppsmassage. Det har jag A L D R I G upplevt! Det låter såå underbart med massage.

Jo då...önskningar kan man ha...hur många som helst :)

Trevlig tisdag på er!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards