Sylvia

Alla inlägg den 25 oktober 2017

Av Sylvia - 25 oktober 2017 22:41


Go afton...

Lillördag idag!
Vad har ni hittat på?


Jag hade hoppats på att få skriva till er här ikväll att jag vunnit på Lotto!!!

Igår gick jag nämligen in på Svenska spel och skaffade mig ett konto. Jag spelar ALDRIG om man bortser från alla försök på chokladhjulen när man är på Tivoli eller Liseberg. Och jag köper en trisslott varje månad när jag får min lön men det är liksom allt.

Men så fick jag nys om att det skulle lottas ut 161 miljoner på Lotto ikväll. Så jag tänkte...va f-n...jag får ju ta chansen!! Jag satsade hela 22 svenska kronor.


D R Ö M V I N S T E N

Ja ni hör ju själv?!

Detta såg jag framför mig...


Jag skulle köpt ett enplanshus till mig, Jeppe och alla barnen. Rest både till öst och väst och säkert till nord- och sydpol också. Pappa hade fått åka limousin till strålningen i Lund resterande dagar och när allt var över med behandlingen hade jag skickat honom till USA och låtit honom få cruisa längs route 66 vilket är hans dröm.

Mmm...härliga drömmar!

Jag vann 0 kronor :)


Jag får ta mig till jobb imorgon igen ;)

Vilket är helt ok!

Såhär mysigt hade vi det imorse när jag öppnade upp kontoret denna regniga onsdagsmorgon.


Istället för att sitta på en lyxkryssning ikväll dukade jag fram bullar, smörgåsar, ägg, andra pålägg och Yoggi till ett gäng hungriga godingar.

Jeppe kom med sina barn direkt efter Almas gympa. Vi passade på att ha en gemensam kväll med alla barnen. Lite enklare att få ihop en sådan när killarna har paus från sina aktiviteter. Dessutom sticker Jeppe och Anton iväg på killresa så vi ses inte förrän på måndagkväll.

Det gäller att få några timmar här och var!


Tjejsällskap framför Bonde söker fru!


Olli och Anton spelade Fifa.

En supermysig kväll där vi valde att träffas mitt i vardagen bland tvätt och läxförhör. Vi körde lite spanskaglosor vid fikabordet för både Oliver och Anton läser spanska. Förena nytta med nöje så att säga!

Hoppas er onsdag varit fin!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards