Sylvia

Alla inlägg den 3 oktober 2017

Av Sylvia - 3 oktober 2017 08:03


Godmorgon...

Ligger kvar en stund i sängen med en rykande het kopp kaffe som Jeppe serverade mig innan han gick till jobb.

Kärlek




Han vet hur man piggar upp mig när det känns lite tungt.

Igår började pappa sin strålbehandling. Äntligen!! Det har varit en lång resa hit med mycket oro och tankar...allra helst för pappa.

Men nu är han igång!

Nu har nedräkningen börjat. I 39 dagar i rad (undantaget helger) ska han åka ner till Lund och strålas.

Bara 38 dagar kvar...




Sent igår kväll flög Oliver till Polen med Rydebäcksskolans alla nior. En lärorik resa där de ska besöka koncentrationslägren i Auschwitz. Jag är glad för att skolan ger våra barn denna superviktiga lärdom av detta grymma historiska arv som ALDRIG får glömmas bort. ALDRIG.

T I S D A G

Yes...idag är det tisdag och veckan rullar på!

Hoppas dagen blir fin för oss alla :)


Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards